تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این میوه ها که از خارج وارد می‌کنند، آشغاله!/ پشت پرده گلابی‌های آمریکایی

رئیس اتحادیه میوه سبزی گفت: سودجویان با استفاده از کم نظارتی سازمان های ذیربط اقدام به واردات میوه های بی کیفیت و سبب به خطر انداختن سلامت مردم می شوند.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت بازار میوه شب عید اعلام کرد: برای کنترل و تامین نیاز بازار شب عید تعاونی روستایی اقدام به ذخیره سازی مقدار قابل توجهی پرتقال کرده است.

وی همچنین در این راستا افزود: عرضه ی پرتقال جنوب هم از دیگر از عواملی است که موجب تامین بازار و رفع نیاز مردم برای بازار شب عید خواهد شد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به اینکه متولی و تصمیم گیرنده در خصوص عرضه تولیدات باغداران برای شب عید وزارت جهاد کشاورزی است اظهار داشت: براساس بررسی های وزارت جهاد کشاورزی بازار شب عید با تمهیدات در نظر گرفته شده مشکل ساز نخواهد شد و نیازی به واردات نخواهد بود.

مهاجران در خصوص واردات بی رویه ی میوه های بی کیفیت از فرانسه، آمریکا، ترکیه و ویتنام گفت: عمده محصولات این کشور ها به صورت غیر قانونی و خارج از دید دستگاه های نظارتی در مغازه ها و فروشگاه های سطح شهر با قیمت های گزاف عرضه می گردد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه سودجویان هزینه های کلانی صرف واردات این اقلام می کنند تصریح کرد: عمده میوه های وارداتی از فرانسه، آمریکا، ترکیه و ویتنام قابل مصرف نبوده و سبب به مخاطره انداختن سلامت مردم خواهد شد.

مهاجران در پایان اشاره کرد: در ماه های گذشته با پیگیری برخی از افراد از واردات این میوه جلوگیری شده است اما برای بار دیگر گلابی های بی کیفیت آمریکایی راه به بازار کشور پیدا کرده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این میوه ها که از خارج وارد می‌کنند، آشغاله!/ پشت پرده گلابی‌های آمریکایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..