تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر معروف جلوی دوربین رفت

به گزارش افکارنیوز،

 فیلم سینمایی «فصل شکار» به کارگردانی داریوش یاری پس از طی مراحل پیش تولید که حدود دو ماه به طول انجامید، اواخر هفته گذشته درحوالی شهرآستانه در استان گیلان  کلید خورد و حامد کمیلی جلوی دوربین حمید مهرافروز مدیر فیلمبرداری این فیلم رفت.

«فصل شکار» سومین فیلم بلند سینمایی داریوش یاری پس از «دخیل» و «کربلا جغرافیای یک تاریخ» است که موضوعی آسیب شناسانه درحوزه اجتماعی دارد و حامد کمیلی، مهران احمدی و مهیا دهقانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که  تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده علیرضا ابوالقاسمی نژاد است.

داریوش یاری علاوه بر کارگردانی دو فیلم سینمایی ، ساخت چندین مستند، تله فیلم و سریال تلویزیونی را در کارنامه خود دارد و در چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس که سال جاری برگزار شد، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای تله فیلم «یونس» شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر معروف جلوی دوربین رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..