تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غلط تایپی ترامپ در پست توئیتری‌اش +عکس

ساعت 24- دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا، در تازه ترین توئیت خود که به روزنامه نیویورک تایمز تاخته است، در نگارش این توئیت دو غلط املایی فاحش دارد.

ترامپ توئیت کرد که روزنامه نیویورک تایمز از اول در مورد من در اشتباه بود و با انتشار اخبار کذب، نخست اعلام کرد که من مرحله مقدماتی انتخابات و سپس انتخابات را از دست می دهم.


 ترامپ در نگارش این قسمت از توئیت خود دو غلط املایی داشت، نخست آنکه در استفاده از حرف تعریف the، این حرف را اشتباها thr نوشت و دوم آنکه از کلمه gas به جای فعل has استفاده کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غلط تایپی ترامپ در پست توئیتری‌اش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..