تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش فوق‌العاده گوشت گرم دولتی در 158 نقطه تهران

علی اشرف منصوری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران خبرگزاری تسنیم «پویا» اظهار کرد: در 150 مرکز فروشگاهی  و 8 میدان اصلی میوه و تره بار گوشت گرم وارداتی با قیمت 31 هزار و 500 تومان توسط شرکت پشتیبانی اموری دام برای تنطیم بازار این محصول توزیع می‌‎شود.

وی افزود: برای اینکه قیمت گوشت قرمز به نرخ قبلی خود برگردد صادرات گوشت قرمز از کشور محدود شده به طوری که صاردات این محصول از استان تهران کاملا متوقف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران ادامه داد: اقدامات جهاد کشاورزی تا زمانی که نرخ این محصولات به نرخ قبلی خود برگردد، ادامه پیدا می‌کند.

بنابراین گزارش، آدرس هشت میدان میوه  و تره‌بار که گوشت قرمز را به نرخ مصوب یاد شده عرضه می‌کنند شامل جلال آل احمد، صادقیه، آزادی،  بهمن، ایثار، ملاصدار، شهرآرا و علی‌آباد است که در کنار آن 150 فروشگاه زنجیره ای نیز این کالا را بر اساس اعلام جهاد کشاورزی استان تهران توزیع می‌کنند .

به گزارش تسنیم قیمت گوشت قرمز در ماه‌های اخیر به شدت بالا رفته است به طوری که نرخ هر کیلو گرم گوشت شقه گوسفندی تا 40 هزار هزار تومان در سطح بازار بالا رفته بود که نرخ این محصول در روز های گذشته کمی کاهش یافته است و به نرخ 36 هزار تومان تا 37 هزار تومان رسیده است.

گفتنی است نرخ هرکیلو گرم گوشت شقه گوسفندی بدون دنبه در ماه های ابتدایی سال جاری 28 تا 29 هزار تومان بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش فوق‌العاده گوشت گرم دولتی در 158 نقطه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..