تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو از ساخت دیوار بین آمریکا و مکزیک حمایت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه از تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای ساخت دیوار در مرز با مکزیک حمایت کرد.

نتانیاهو که بارها از زمان روی کار آمدن ترامپ از وی حمایت کرده است با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی توئیتر مدعی شد: رئیس جمهور ترامپ راست می گوید. من پیش از این برای ممانعت از ورود مهاجران غیرقانونی دیواری را در مرز جنوبی اسرائیل ساختم. طرح ما موفق بود و این ایده ای عالی است.

در همین حال پایگاه خبری فلسطین الیوم اعلام کرد که مقامات وزارت امور خارجه مکزیک شامگاه شنبه به اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمایت از احداث دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک که ترامپ اخیرا دستور آن را امضا کرد واکنش نشان دادند.

در همین راستا، مقامات وزارت امور خارجه مکزیک مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به این اقدام نتانیاهو ابراز کردند.

لازم به ذکر است که ترامپ در هفته اول ریاست جموری خود، دستور ساخت دیوار مرزی میان ایالات متحده آمریکا و مکزیک را صادر کرد.

در پی این اقدام، رئیس ‌جمهوری مکزیک سفر خود را به آمریکا برای دیدار با دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری ایالات متحده لغو کرد. «انریکه پینا نیتو» در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: امروز صبح به کاخ سفید اعلام کردم که در نشست کاری روز سه شنبه شرکت نخواهم کرد.

ترامپ پیشتر گفته بود اگر مکزیک نمی ‌خواهد هزینه ساخت دیوار مرزی را بدهد، بهتر است نشست رؤسای‌ جمهوری دو کشور لغو شود. رئیس ‌جمهور مکزیک اعلام کرد هیچ هزینه‌ ای برای ساخت دیوار در مرز این کشور با آمریکا پرداخت نخواهد کرد.

وی با اظهار تاسف در خصوص طرح دونالد ترامپ برای ساخت دیوار در مرز مکزیک و آمریکا گفت: مکزیک به ساخت چنین دیواری اعتقاد ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو از ساخت دیوار بین آمریکا و مکزیک حمایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..