تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در استان سمنان

یکشنبه، 10 بهمن 1395 ساعت 05:212017-01-29سياسي

به مناسبت ایام الله دهه فجرسالجاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در استان سمنان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارخبرگزاری شبستان" از سمنان؛ مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب ویژه سازمان دانش آموزی استان سمنان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در دو مرحله استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در استان سمنان با حضور حداکثری دانش آموزان پیشتاز و فرزانه 11شهرستان و منطقه آموزشی این استان سمنان در سالجاری برگزار می شود.

این مانور در شهرستان سمنان و به صورت استانی با مشارکت دانش آموزان پیشتاز یا فرزانه شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر برگزار می شود.

هشت شهرستان و منطقه دیگر استان سمنان نیز به صورت جداگانه حداقل یک مانور یاوران انقلاب با حضور اعضای پیشتاز یا فرزانه خود برگزار می کنند.

در مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب ، آمادگی تشکیلاتی دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی استان سمنان به عنوان جوانان مؤمن و انقلابی به نمایش گذاشته خواهد شد.

پایان پیام/276
کلید واژه ها: سمنان - استان - برگزار - مانور - دانش آموزان - منطقه - صورت - شهرستانی - جوانان - نمایش - گزارش - مبارک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در استان سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..