تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا شهردار منطقه ۱۲ داماد وزیر است؟

به گزارش افکارنیوز،

به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کنیم.

 

«شایعه»

برخی شبکه‌های اجتماعی مدعی هستند که عابد ملکی شهردار منطقه ۱۲ تهران، خواهرزاده مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و داماد عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور است.

 

 

«واقعیت»

واقعیت این است که پس از حادثه تلخ ساختماان پلاسکو، هجمه ها به شهرداری تهران و شورای شهر تهران به شدت افزایش یاته است.

یک منبع آگاه درباره  نسبت شهردار منطقه ۱۲ با رئیس شورای شهر گفت: مهدی چمران اصلا خواهری ندارد که عابد ملکی خواهرزاده وی باشد.

وی در ادامه هرگونه نسبت فامیلی ملکی با چمران را تکذیب کرد.

همچنین اطلاعات خبرنگار ما حاکی از آن است که وی هیچ نسبتی با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت یازدهم ندارد.

لازم به ذکر است که ریاست شورای شهر، با رای گیری اعضا انجام می‌شود و به هیچ وجه مادام‌العمر نیست. فراموش نکنیم که ریاست دوره قبل نیز برعهده احمد مسجدجامعی بود.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا شهردار منطقه ۱۲ داماد وزیر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..