تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تب فوتبال و خوانندگی به سریال طنز شبکه سه رسید

تب فوتبال و خوانندگی به سریال طنز شبکه سه رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصويربرداري مجموعه تلويزيونی «شهرك جيم» به كارگردانی علی شب‌خيز همچنان در شهرك سينمايی غزالی در حال پيگيری است و مراحل فنی نيز به طور همزمان با توليد انجام می‌شود. تاكنون ٣٥ قسمت از اين مجموعه روی آنتن رفته و تدوين و صداگذاری ١٥ قسمت آتی نيز به پايان رسيده است.

«شهرك جيم» امشب و فردا شب به سوژه‌هاى فوتبال و هوادارن آن خواهد پرداخت. در اين دو قسمت آقايان شهرك جيم تصميم مى‌گيرند مخفيانه و بدون اطلاع همسرانشان به استاديوم بروند.

اين مجموعه در قسمت‌های دوشنبه و سه شنبه شب هم به كنكور، ادامه تحصيل و حواشی آن اشاره خواهد داشت. در اين دو قسمت خشايار (عباس جمشيدی) تصميم مى‌گيرد ادامه تحصيل بدهد تا دكتر شود.

قسمت‌های مربوط به چهارشنبه و پنج‌شنبه شب نيز به سوژه تب خوانندگى می‌پردازد. در اين قسمت‌ها نيز خشايار و پويا وارد عرصه خوانندگى شده و در نهايت يك آلبوم موسيقی منتشر می‌كنند.

به گفته فريد شب‌خيز تهيه‌كننده پروژه، با وجود مشكلات مالى و سختى‌هاى كار، گروه توليد اين مجموعه همچنان با انرژى مشغول به كار هستند و تمامى اين تلاش‌ها به خاطر آوردن نشاط و شادى به خانه هم ميهنان است.

«شهرك جيم» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ٢٠ با مدت زمان ٣٠ دقيقه روی آنتن می‌رود.

بیژن بنفشه خواه، روشنک عجمیان، عباس جمشیدی، سوسن پرور، نگین معتضدی، علی موسویان، حمید کاشانی، فریبا امینیان، ماهان عبدی، ثمیلا شفیعی و امیر کربلایی به همراه بازيگران مهمان پروژه از جمله هومن حاجی عبدالهی، میثم عبدی، جواد مولانیا و... در اين سريال بازی می‌کنند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تب فوتبال و خوانندگی به سریال طنز شبکه سه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..