تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت سرمربی آبی پوشان از بازیکنان جوان

به گزارش افکارنیوز،

رویکرد جالب  توجه علیرضا منصوریان به جوانان تیمش و استفاده از تعداد بالایی از این دست بازیکنان باعث شده تا این جوانان به سطح بالایی از اعتماد به نفس برسند و هر یک از آنها تبدیل به بازیکنان قابل اعتنایی در ترکیب آبی پوشان شوند.

سید مجید حسینی مدافع میانی آبی پوشان یکی از همین بازیکنان جوانی است که در مقابل پیکان هم به میدان رفت و بازی قابل تحسینی هم ارائه داد اما همین بازیکن جوان در دقایق پایانی بازی مرتکب یک خطای پنالتی شد تا پیکانی ها بتوانند فاصله شان با استقلال را به حداقل برسانند.

در پایان بازی علیرضا منصوریان از مدافع جوان تیمش که آن خطا را مرتکب شده بود دفاعی تمام قد کرد و به خود حسینی هم گفت اشتباه برای بازیکن جوان است و بازیکن جوان باید اشتباه کند تا تجربه به دست بیاورد. سرمربی استقلال تاکید کرد برای بزرگ شدن و با تجربه شدن این جوانان تاوان خواهد داد و پای این بازیکنان از جمله سید مجید حسینی خواهد ایستاد.

منصوریان حتی گفت برای این که حسینی یک پژمان منتظری دیگر شود، باید از این اشتباهات در این سن انجام دهد تا از آنها درس گرفته و تجربه اندوزی کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت سرمربی آبی پوشان از بازیکنان جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..