تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دارندگان گرین کارت نیز مشمول ممنوعیت ورود به آمریکا می باشند

سخنگوی وزارت امنیت داخلی آمریکا روز شنبه اعلام کرد که دارندگان گرین کارت نیز مشمول دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور مبنی بر جلوگیری از ورود مهاجران هفت کشور مسلمان به ایالات متحده قرار می گیرند.

گیلیان کریستنسن گفت کسانی که گرین کارت یا کارت اقامت دائم در آمریکا را دارند، در زمان حاضر نمی توانند وارد این کشور شوند. ترامپ دستوری را امضا کرده است که به موجب آن شهروندان هفت کشور مسلمان از جمله ایران از سفر به آمریکا منع می شوند. در همین حال، بلافاصله پس از اجرایی شدن دستور ترامپ،‌ تعدادی مهاجر در فرودگاه های آمریکا بازداشت شده اند.

تصمیم رئیس جمهوری آمریکا همچنین باعث سرگردانی مسافرانی که قصد سفر به این کشور را دارند،‌ شده است. گرین کارت یا کارت سبز به کارتی گفته می‌شود که نشان دهنده اقامت دائم در آمریکا است.
گرین کارت آمریکا در واقع اجازه اقامت دائم، کار، تحصیل، زندگی و مسافرت به آمریکا بدون استفاده از سایر مزیت‌های شهروندی آمریکا، نظیر حق رأی است.
دریافت این کارت از طریق کانال‌های خانوادگی، پناهندگی، شغلی و قرعه‌کشی امکان‌پذیر است. از دیگر شیوه های دریافت کارت سبز اثبات شهرت علمی یا ورزشی، مثلاً از طریق داشتن رکوردهای بین‌المللی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دارندگان گرین کارت نیز مشمول ممنوعیت ورود به آمریکا می باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..