تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم روند صعودی اینترمیلان و حضور در رتبه چهارم

به گزارش ایرنا، بامداد یکشنبه و در ادامه هفته بیست و دوم لیگ باشگاه های ایتالیا، اینترمیلان که چند هفته ای است روی نوار پیروزی گام بر می دارد در ورزشگاه «سن سیرو » میزبان تیم قعرنشین پسکارا بود و به راحتی صاحب پیروزی شد.
«دانیل آمبروزیو» در دقیقه 23، «ژاوئو ماریو» 44 و «ادر» 73 برای میزبان گلزنی کردند تا اینترمیلان با کسب سیزدهمین پیروزی فصل خود و 42 امتیاز به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کند و پسکارا نیز با 9 امتیاز در رتبه بیستم باقی ماند تا امید چندانی برای بقاء در سری آ نداشته باشد.
در دیگر دیدار، لاتزیو در ورزشگاه المپیک شهر رم با یک گل نتیجه را به میهمان خود کیه وو واگذار کرد تا با 40 امتیاز به رتبه پنجم سقوط کند و کیه وو نیز 28 امتیازی شد.

**برنامه سایر دیدارهای هفته بیست و دوم سری آ بدین شرح ست:
یکشنبه 10 بهمن ماه/
تورینو - آتالانتا / ساعت 15
سامپدوریا - آ.اس رم / ساعت 17:30
اودینزه - آث میلان / ساعت 17:30
ساسولو - یوونتوس / ساعت 17:30
کروتونه - امپولی / ساعت 17:30
کالیاری - بلونیا / ساعت 17:30
فیورنتینا - جنوا / ساعت 17:30
ناپولی - پالرمو / ساعت 23:15
شبک *ورزشی*3783** 1917**خبرنگار: امیر میرزاییان **انتشار دهنده: سید محمدباقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم روند صعودی اینترمیلان و حضور در رتبه چهارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..