تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محل اسکان‌موقت کسبه پلاسکو مشخص شد؛ حوالی میدان ولیعصر

محل اسکان‌موقت کسبه پلاسکو مشخص شد؛ حوالی میدان ولیعصر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساختمان پلاسکو و پاساژ شمالی آن، نزدیک ۶۰۰ واحد صنفی داشت. هرچند که هنوز پاساژ تخریب نشده است، اما گفته می‌شود نیمی از‌آن قابل استفاده نیست. ضمن اینکه ورودی اصلی پاساژ هم از ساختمان پلاسکو بود. 

درواقع با تخریب برج اصلی، پاساژ هم عملا غیرقابل استفاده شده است. 

از روز شنبه دوم بهمن ۹۵ تاکنون، یعنی دو روز پس از تخریب هولناک ساختمان پلاسکو، گمانه‌زنی‌ها برای جایگزین موقت و یا حتی دائم ساختمان شنیده می‌شد؛ از ساختمان‌های خالی فروشگاه‌های قدس در چند نقطه تهران تا مغازه‌هایی در بازار و حتی مراکز تجاری تازه‌ساز تهران. 

اما ظاهرا پلاسکویی‌ها به نتیجه رسیده‌اند در یک مجتمع تجاری تقریبا خالی و البته نسبتا نوساز در خیابان ولی‌عصر، اتراق کنند. 

اطلاعیه‌ای که امروز عصر شورای کسبه پلاسکو منتشر کرده، چنین است؛ 

«به اطلاع کلیه کسبه محترم پلاسکو که در زیر مجموعه کلیه اتحادیه های صنفی قرار دارند میرساند پیرو مذاکرات چند روزه مجمع محترم امور صنفی و روسای ارجمند اتحادیه های پوشاک، پیراهن دوزان، خیاطان تهران، هیات امنا و شورای ساختمان پلاسکو، جهت اسکان موقت تمامی کسبه محترم آسیب دیده در آتش سوزی ساختمان پلاسکو در بین چند گزینه پیشنهادی، با رعایت تمام ضوابط، کار اسکان موقت کسبه پلاسکو به مجتمع تجاری نور واقع در خیابان ولیعصر چهار راه طالقانی که به تمام امکانات روز و مدرن و پارکینگ مجهز است که مراحل پایانی خود را طی می‌کند. از تمامی عزیزان کسبه پلاسکو درخواست می‌‌شود تمامی اخبار پایانی را از طریق کانال رسمی ساختمان پلاسکو دنبال کنند.

با تشکر

شورای کسبه پلاسکو»

مجتمع تجاری نور در پایین دست میدان ولیعصر قرار دارد و در سال‌های گذشته بسیاری از واحدهای آن بلااستفاده بوده است. این پاساژ ظاهرا متعلق به بنیاد مستضعفان نیست. 

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محل اسکان‌موقت کسبه پلاسکو مشخص شد؛ حوالی میدان ولیعصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..