تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان ملل خواهان عدول «ترامپ» از قانون منع ورود پناهجویان شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آژانسهای وابسته به سازمان ملل متحد روز شنبه با انتشار بیانیه ای مشترک از واشنگتن خواستند تا به صدور مجوز قانونی برای ورود پناهجویان به داخل خاک آمریکا ادامه دهد.

این درخواست در پی امضای یک دستور اجرایی توسط «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مطرح شد که ورود پناهجویان سوری را به آمریکا ممنوع ساخت و صدور ویزا برای گردشگران از شش کشور مسلمان دیگر را بطور موقت به حالت تعلیق درآورد.

در بیانیه مشترک «کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان» (UNHCR) و «سازمان بین المللی مهاجرت» (IOM) آمده است: «نیاز پناهجویان و مهاجران در سراسر جهان [برای پناه بردن به محلی امن] هرگز تا به این حد مبرم نبوده است و برنامه اسکان مجدد آمریکا یکی از مهمترین برنامه ها در جهان است».

این دو آژانس وابسته به سازمان ملل در ادامه این بیانیه، برنامه مورد نظر را «یک وضعیت برنده- برنده» دانستند که جان پناهجویان را نجات می دهد، پناهجویانی که پس از آن با مشارکت و همکاری «بسیار مثبت باعث غنی سازی و تقویت جوامع جدید خود» می شوند.

هر دو آژانس مزبور «ابراز امیدواری کردند که آمریکا به نقش رهبری خود و سنت دیرپای حمایت از افرادی که در حال گریز از مناقشه و تعقیب هستند، ادامه دهد».

شایان ذکر است که رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه یک دستور اجرایی را به امضاء رساند که مطابق آن، ورود شهروندان سوریه و شش کشور مسلمان دیگر از جمله ایران را به آمریکا به مدت ۹۰ روز ممنوع می سازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان ملل خواهان عدول «ترامپ» از قانون منع ورود پناهجویان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..