تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت تلویزیون فوق باریک OLED ال جی از ۸ هزار دلار شروع می شود

پس از رونمایی تلویزیون‌ فوق باریک سری Signature 4K OLED W، قیمت این تلویزیون‌ها مشخص شده است که از ۸۰۰۰ دلار آغاز می‌شود.

پس از معرفی تلویزیون‌های فوق باریک ال‌جی که با نام Signature 4K OLED W شناخته می‌شوند، قیمت آن‌ها نیز مشخص شده است. به گزارش TechRadar، فروشگاه B&H قیمت محصولات جدید ال‌جی را مشخص کرده است. اطلاعات موجود نشان از این دارند که قیمت تلویزیون فوق باریک سری W ال‌جی با نمایشگر ۶۵ اینچی که ضخامت آن تنها ۲.۵۷ میلی‌متر است، ۷۹۹۶ دلار تعیین شده است. قیمت نسخه‌ی بزرگ‌تر این تلویزیون که از وجود نمایشگر ۷۷ اینچی بهره می‌برد، بیش از ۱۹,۹۹۶ دلار تعیین شده است.

با نگاهی به این تلویزیون می‌توان زیبایی بی حد و حصر آن را به روشنی دید. ضخامت این تلویزیون به اندازه‌ای کم است که ماژول‌های مورد نیاز برای آن در ساندبار Dolby Atmos عرضه‌شده به همراه این تلویزیون قرار گرفته است. تلویزیون‌های سری W ال‌جی که ضخامت بسیار کمی دارند، از تمام استانداردهای HDR نظیر HDR10، Doly Vision، HLG و Advances HDR پشتیبانی می‌کنند و سیستم عامل این تلویزیون‌ها WebOS 3.0 ال‌جی است.

تلویزیون فوق باریک سری W7 ال جی

B&H همچنین قیمت‌های تلویزیون‌های سری C و سری E را منتشر کرده است که ارزان‌ترین نسخه از این تلویزیون‌ها با قیمت ۲۵۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

در ادامه می‌توانید قیمت هر یک از تلویزیون‌ها را به تفکیک مشاهده کنید:

نسخه‌ی ۵۵ اینچی از سری C7 با برچسب قیمت ۳۹۹۶ دلار نسخه‌ی ۶۵ اینچی از سری C7 با برچسب قیمت ۲۴۹۶ دلار نسخه‌ی ۵۵ اینچی از سری E7 با برچسب قیمت ۲۴۹۶ دلار نسخه‌ی ۶۵ اینچی از سری E7 با برچسب قیمت ۴۹۹۶ دلار نسخه‌ی ۶۵ اینچی از سری W7 با برچسب قیمت ۷۹۹۶ دلار نسخه‌ی ۷۷ اینچی از سری W7 با برچسب قیمت ۱۹۹۹۶ دلار

نظر شما در این خصوص چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت تلویزیون فوق باریک OLED ال جی از ۸ هزار دلار شروع می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..