تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال لغو دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و هاوش گنبد

به گزارش ایرنا، تیم والیبال هاوش گنبد که قرار بود روز سه شنبه وارد شهر ارومیه شده و تمرینات قبل از دیدار را در سالن غدیر ارومیه برگزار کند تاکنون وارد این شهر نشده است.
پیگیری رئیس هیات والیبال ارومیه از سازمان لیگ والیبال و بی اطلاعی این سازمان از حضور تیم هاوش گنبد در مسابقه روز یکشنبه موجب شده است تا لغو این دیدار قابل پیش بینی باشد.
برگزاری یا لغو دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و هاوش گنبد فردا پس از برگزاری جلسه هماهنگی تا ظهر روز یکشنبه اعلام می شود.
تیم شهرداری ارومیه که با قرار گرفتن در رده سوم جدول صعود خود به مرحله پلی آف مسجل کرده است برای کسب چهاردهمین پیروزی این فصل به میدان می رود.
هفته گذشته تیم شهرداری ارومیه در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر 2 مقابل متین صالحین ورامین تن به شکست داد تا هواداران این تیم پرطرفدار با ناراحتی سالن 6 هزار نفری غدیر را ترک کنند.
شهرداری ارومیه با 13 برد و 39 امتیاز در رتبه سوم جدول است و هاوش با چهار برد و 12 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفته است.
دیدار رفت 2 تیم در شهر گنبد با نتیجه سه بر یک به سود شهرداری ارومیه به پایان رسیده است.
با توجه به اینکه رحمان محمدی راد سرمربی فعلی تیم هاوش گنبد طی سه سال گذشته مربیگری تیم شهرداری ارومیه را بر عهده داشته و آشنایی کافی بر نحوه عملکرد بازیکنان ارومیه ای دارد، می تواند جذابیت های این دیدار را بیشتر کند.
تیم های والیبال ارومیه و گنبد قدمت بالایی در ایران دارند و از این لحاظ جدال 2 تیم جذابیت های خاصی خواهد داشت.
7126/3072 ** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال لغو دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و هاوش گنبد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..