تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مالک باشگاه سیاه جامگان:داوری افتضاح بود/هدفمان ماندگاری در لیگ است

عباسی گفت:در مجموع باید بگویم عملکرد داور این مسابقه اعجاب برانگیز بود و نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد بازی سیاه جامگان و فولاد خوزستان بیان کرد: بازی سختی بود، چرا که فولاد سعی داشت به روند روبه رشدش ادامه دهد. توانستیم با ارائه بازی منطقی و حساب شده یک امتیاز با ارزش کسب کنیم.

وی افزود: شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه بازی را در اختیار گرفتیم. خیلی خوشحالم که تیم روند رو به رشد خودش را ادامه می‌دهد.همه انتظار داشتند که ما مقابل فولاد شکست بخوریم.

عباسی در ادامه تاکید کرد: فولادی ها می‌خواستند ما را غافلگیر کنند و شاید انتظار داشتند که ما روز بدمان باشد و روی فرم نباشیم، اما سزاوارانه بازی کردیم و عطش زیادی برای برد داشتیم. اکنون بی‌صبرانه منتظر بازی با گسترش فولاد هستیم. قبل از بازی این آگاهی را داشتیم که روزی سختی را مقابل فولاد سپری خواهیم کرد. اکنون این دیدار به پایان رسیده است و باید از فردا برای بازی با گسترش فولاد آماده شویم و این بازی را فراموش کنیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان با اشاره به داوری ضعیف این دیدار گفت: از روی ضربه ایستگاهی گل زدیم، اما آفساید گرفتند. خودشان هم می‌دانستند اشتباه کردند، چون فیلم آن صحنه را دیده بودند.در نیمه دوم، توپ به ران بازیکن ما برخورد کرد اما داور پنالتی گرفت. در مجموع باید بگویم عملکرد داور این مسابقه اعجاب برانگیز بود و نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند.

عباسی در پایان درمورد بازی با گسترش فولاد در هفته آِینده خاطر نشان کرد: طبیعی است که ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده شویم. هدف‌مان از ابتدای فصل مشخص بود که آن هم بقا در لیگ برتر است و برای این جایگاه باید تلاش زیادی کنیم تا بتوانیم در پایان با کسب رتبه تک رقمی لیگ را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مالک باشگاه سیاه جامگان:داوری افتضاح بود/هدفمان ماندگاری در لیگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..