تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Memrise Learn Languages Premium برای اندروید و ios / جامع ترین و محبوب ترین نرم افزار آموزش زبان

نسخه 2.9 ، حدود 10 میلیون بار دانلود در گوگل پلی استور ؛

Memrise Learn Languages Free Premium جامع ترین و معروف ترین نرم افزار یادگیریبیش از 200 زبان زنده دنیا است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Memrise Learn Languages Free Premium یکی از پرطرفدارترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان برای سیستم عامل اندروید است که توانست امتیاز 4.7 از 5.0 را از مارکت گوگل دریافت کند و بیش از 5 میلیون بار از سراسر جهان دانلود شود. دانلود رایگان بهترین نرم افزار آموزش زبان برای اندروید

اگر وقت نمی کنید به کلاس های زبان بروید و می خواهید از راه دور زبان انگلیسی را کامل و عمیق یاد بگیرید با نصب نرم افزار Memrise Learn Languages Free Premium روی گوشی خود می توانید یک معلم آموزش زبان همیشه همراه خود داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار Memrise Learn Languages Free Premium: سیستم آموزشی فوق العاده برای یادگیری 44 کلمه در هر ساعت آموزش های مختلف زبان، تاریخ، جغقرافی و دیگر موارد دارا بودن تمرین های منحصر به فرد برای دوره ها و مدارک مختلف دارا بودن فلش کارت های اماده و امکان ساخت فلش کارت توضیح دادن جمله ها و کلمات برای شما با تصویر و ویدئو و صوت محیط کاربری بسیار آسان و بدون هیچ تبلیغات ازار دهنده ای

این نرم افزار بیش از 200 زبان از جمله : اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، چینی، کانتونی، ژاپنی، کره ای، ایتالیایی، ایرلندی، ولزی ، هلندی، دانمارکی، سوئدی، فنلاندی، کاتالان، ایسلندی، لهستانی، روسی، عربی ، فارسی و ... را پشتیبانی میکند.

تصاویری از  محیط برنامه


 دانلود رایگان بهترین نرم افزار آموزش زبان برای اندروید  

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Memrise Learn Languages Premium 2.9_3904 نرم افزار آموزش زبان برای اندروید
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 17 مگابايت

نسخه: 2.9

نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Memrise Learn Languages Premium برای اندروید و ios / جامع ترین و محبوب ترین نرم افزار آموزش زبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..