تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولاند: اروپا باید جواب محکمی به ترامپ بدهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در حالی که «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور فرانسه قرار است بر اساس برنامه از پیش هماهنگ شده ای تا ساعاتی دیگر با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا به رایزنی تلفنی مبادرت نماید، وی در اظهاراتی به شفاف سازی مواضع خود علیه همتای آمریکائی خود پرداخته است.

رئیس جمهور فرانسه در این باره گفت: هرگاه که بیانیه ای از سوی رئیس جمهور منتخب آمریکا صادر می شود و او درباره الگو قرار دادن «برگزیت» برای سایر کشورهای اروپائی حرف می زند؛ معتقدم که باید به وی پاسخ محکمی داد.

وی در ادامه تصریح کرد که کشورهای اروپائی باید هرگاه ترامپ در راستای تضعیف انسجام اتحادیه اروپا با ترغیب سایر کشورها برای خروج از این اتحادیه سخن می گوید، قویاً  به وی واکنش نشان دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولاند: اروپا باید جواب محکمی به ترامپ بدهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..