تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهردار گلستانی شهردار برتر عملگرا در کشور

شهردار گرگان به عنوان شهردار برتر عملگرا در کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ به نقل از مركز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومي شهرداري گرگان، در همايش ملي روشهاي نوين احصاء درآمد پايدار شهرداري هاي كشور با رويكرد اقتصاد مقاومتي، از حسين صادقلو، شهردار گرگان به عنوان شهردار برترعملگرا تقدير شد.

در متن لوح تقدير اين همايش ملي كه به امضاي سيد كمال آقا ميري دبير علمي این همايش رسيده است، از تجربه موفق اقتصادي و فعاليت هاي ارزشمند شهردار گرگان در ارتقاي درآمدهاي پايدار شهري در راستای توسعه شهري و پويايي آن تقدیر شد.

بر طبق نظر دبیر علمی  اين همایش،کمیته ممیزی همایش براساس ارزیابی مستندات ارائه‌شده از شهرداری‌ها و پاسخ شهرداران به سؤالات طرح‌شده، 6 شهردار را به‌عنوان شهرداران برتر عملگرا انتخاب و معرفی کرده است. 

شهرداران تهران، گرگان ،اردبیل، بابل، ساری و رشت  شهرداران برتر در طرح جامع درآمدهای پایدار هستند.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهردار گلستانی شهردار برتر عملگرا در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..