تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قانون مداری مهمترین اصل در اداره تخلفات شهری

مدير كل پيشگيری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: قانون مداری همراه با اخلاق محوری به عنوان مهمترين اصل در اداره تخلفات شهری لحاظ گرديده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛شفيعي،مدير كل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداری  در يازدهمين جلسه آموزش ضمن خدمت نيروهاي رفع تخلفات شهري در مبحث اخلاق مداري كه با حضور مسئولين پليس پيشگيري نيروي انتظامي و جمعي از مسئولين مربوطه برگزار گرديد، گفت: آشنايي دقيق عوامل اجرايي با كليه ضوابط و قوانين مرتبط با فعاليت هاي شغلي و رعايت اصول و مباني اخلاقي و اسلامي را بايد رعايت كنيم.

وي افزود : تقويت ابعاد معنوي و اخلاقي در رفتار و اعمال انساني و نهادينه شدن آن مي تواند عامل موثر و كليدي در پيشبرد اهداف سازماني و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان باشد.

شفيعي ضمن قدرداني از زحمات و تعاملات سازنده دستگاههاي قضايي و انتظامي در اجراي قانون و برخورد با متخلفين، اظهار داشت : از مصاديق متعددي كه در ايجاد تخلفات شهري ،سدمعبر است موضوع خودروهاي ميوه فروش از جمله مباحث مهمي است كه بدليل ركود اقتصادي كشور و افزايش مهاجرتهاي روستايي به كلانشهر و بخصوص به شهر قم با توجه به موقعيت خاص مذهبي و جغرافيايي كه باعث تشديد و تحميل آن به ساكنين شهر مي گردد و معضلات مهم شهري در زمينه هاي ترافيكي ، بهداشتي و اجتماعي را تشديد مي نمايد كه آسيبهاي روحي و رواني فراوان بدنبال دارد .

وي ضمن اشاره به برخي خلأهاي قانوني در برخورد قاطع با تخلفات شهري و عدم بازنگري در چند دهه اخير، اظهار كرد: زمينه فعاليت و جولان برخي افراد سودجو در تضييع حقوق شهروندي و ايجاد مزاحمت شهري را فراهم مي نمايد لكن در سال جاري با تعاملات ارزنده و بسيار تاثير گذاري كه در رفع تخلفات شهري با دستگاههاي قضايي و انتظامي ايجاد شده اين موارد به حداقل خود رسيده و رضايتمندي نسبي و قابل قبولي را در بازخوردهاي عمومي در سطح شهر شاهد هستيم كه اميدواريم با استمرار آن چشم انداز خوبي را در كاهش تخلفات شهري و آسيبهاي اجتماعي آنگونه كه در شأن زائرين و مجاورين شهركريمه اهل‌بيت(س)است را شاهد باشيم.

وي در خصوص برخي رفتارهاي خشونت بار در برخورد با متخلفين، اظهار داشت: سياست و راهبرد اصلي مديريت شهري در رفع تخلفات بر اصل قانون مداري توام با اخلاق پايه ريزي گرديده و هرگونه رفتار نامتعارف و خشونت بار از نظر ما مردود مي باشد و صرفاً ختم الكلام ما در برخورد با متخلفين قانون مي باشد و هدف ما نيز از برگزاري اين دوره ها تقويت بنيه علمي و آگاهي و اخلاق مي باشد؛ چرا كه يك رفتار غلط مي تواند تمام تلاشهاي مجموعه خادمين شهر را خدشه دار نمايد لذا مشاركت و آگاهي عمومي مي تواند مكمل فعاليت مديريت شهري بعنوان عامل اصلي در كاهش تخلفات باشد.

در اين جلسه سرهنگ كتابي رئيس اداره كوپا پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به برخي مسايلي كه در خصوص برخورد با سد معبر و تخلف شهري در شهرها وجود دارد، تصريح كرد: امروزه با گسترش تكنولوژي به سرعت مشكلات در جامعه منتشر مي شود و بايد حتما در برخورد با شهروندان دقت لازم شود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قانون مداری مهمترین اصل در اداره تخلفات شهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..