تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین آیین‌نامه صندوق حمایت از موسسان غیردولتی/ بخشی از هزینه‌های مربوط به بیمه معلمان فراهم می‌شود

رئیس سازمان مدارس غیردولتی از تدوین آیین‌نامه تاسیس صندوق حمایت از موسسان و تأثیر مثبت آن در فعالیت‌ آنان خبر داد.

مرضیه گرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکـ‌ت‌های مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون اهمیت و وضعیت فعالیت در صندوق مؤسسان غیردولتی اظهار داشت: بخشی از آیین‌نامه‌های مربوط به این صندوق اکنون آماده شده و تا ماه آینده ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از تکمیل‌ آیین‌نامه‌های صندوق موسسان، این فعالیت‌ تحویل هیات دولت شده و بعد از آنکه روند تصویب در هیات وزیران طی شد، امکان دایر کردن این صندوق وجود دارد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکـ‌ت‌های مردمی در خصوص نحوه عملکرد این صندوق و تأثیر آن در فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه آیین‌نامه اکنون در حال تدوین است، گفت: برای آن دسته از موسسان فرهنگی و کارکنان دولت که امکان خرید و بازسازی نداشته‌اند، راه‌گشا است.

گرد ادامه داد: در واقع بخشی از هزینه‌های باقی‌مانده چنین مؤسسانی از طریق این صندوق تأمین شده و امکان فعالیت در حوزه‌ غیر دولتی برای آنها با شرایط بهتری فراهم می‌شود تا آنها با کیفیت بیشتری اقدام به اداره مدارس داشته باشند.

وی یادآور شد: علاوه بر تأثیر این صندوق در تأمین بخشی از هزینه‌های مربوط به مؤسسان در تأمین بیمه معلمان مدارس و مراکز غیردولتی نیز تأثیرگذار بوده و بخشی از هزینه‌های آن را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین آیین‌نامه صندوق حمایت از موسسان غیردولتی/ بخشی از هزینه‌های مربوط به بیمه معلمان فراهم می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..