تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهاد خالقي مديرعامل بيمه رازي شد

هيات مديره بيمه رازي ، فرهاد خالقي را به عنوان سرپرست بيمه رازي و جانشين يونس مظلومي برگزيدند.

به گزارش شمانيوز، گمانه زني رسانه اي ، بويژه در فضاي رسانه هاي مجازي پايان يافت و از ميان گزينه هاي متعدد اعضاي هيات مديره بيمه رازي ، قائم مقام اين شركت بيمه اي را به عنوان سرپرست معرفي نمودند.

در مراسمي كه عصر شنبه ٩بهمن در سالن همايش هاي ساختمان مركزي بيمه رازي با حضور اعضاي هيات مديره، نمايندگان سهامداران ، مديران و كاركنان بيمه رازي برگزار شد، بهمن يزدخواستي ، رئيس هيات مديره بيمه رازي طي سخناني با تاكيد بر ادامه روند رو به تعالي بيمه رازي و قدرداني از زحمات مديرعامل پيشين به نمايندگي از اعضاي هيات مديره، مديران، كاركنان و سهامداران و تلاش به منظور افزايش رضايت مندي مشتريان به سوابق فرهاد خالقي از سال ٨٦ تاكنون در بيمه رازي پرداخت و گفت: آقاي خالقي از مديران پيش كسوت بيمه اي اند كه پله هاي ارتقاي حرفه اي را از كارشناسي تا عضويت در هيات مديره در بيمه ايران پيموده اند و طي ٩ سال اخير در بيمه رازي مسئوليت هايي مانند معاون تحقيق و توسعه، مديريت خسارت هاي جرحي و قائم مقام بيمه رازي را برعهده داشته اند.

فرهاد خالقي ، سرپرست جديد بيمه رازي نيز طي سخناني با تاكيد بر تلاش به منظور افزايش سهم بازار بيمه رازي و افزايش سرمايه با توجه به تاكيد بيمه مركزي ، تغيير تركيب پرتفوي، اصلاح نظام پرداخت ، جوان گرايي و ضرورت كادرسازي و توانمندسازي كاركنان ابراز اميدواري نمود، با حمايت موثر سهامداران و اهتمام ويژه كاركنان بيمه رازي، بيمه رازي در مسير تعالي و پيشرفت گام بردارد.

خالقي كه سابقه فعاليت آموزش در دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبايي را نيز دارد بر اهميت آموزش مستمر و سرمايه انساني بيمه رازي به عنوان مهم ترين برنامه هاي آتي تاكيد نمود.

قابل ذكر است در چند روز گذشته سايت خبري شمانيوز خبر انتصاب خالقي به عنوان مديرعامل آينده بيمه رازي را منتشر كرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهاد خالقي مديرعامل بيمه رازي شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..