تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه البرز؛ شصت و سومین شرکت کارآ و برتر ایران و سومین شرکت در بین بیمه ای‌ها

سومین شرکت بیمه ای به لحاظ سهم بازار در بین 100 شرکت برتر ایران قراردارد این شرکت 50 هزار میلیارد ریالی با 16 پله صعود در سال جاری به رتبه 63 در میان کل شرکتهای ایران در همه صنایع رسید.

به گزارش شمانيوز، طی بررسی های که سال قبل صورت گرفت  حجم کل فروش 100 شرکت برتر ایران معادل  57 درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) است و این شرکتها بالاترین ملاک یک شرکت و بنگاه اقتصادی تاثیر گذار را در کشور دارا هستند.

بر همین اساس ، سازمان مديريت صنعتي ايران،‌ شركت بيمه البرز امسال نيز در ميان صد شركت برتر ايران قرار گرفت و با 16 پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه 63 قرار داد، هرچند این شرکت پيش از اين نيز طي چند سال گذشته در ميان ۱۰۰ شركت برتر كشور قرار داشت و بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران، سال جاري نيز علاوه بر قرار گرفتن در ليست يكصد شركت برتر،‌ توانست رتبه دوم میزان فروش را در بین شرکت‌های بیمه خصوصی کسب کند.

این گزارش حاکی است شركت بيمه البرز با فروش 19 هزار و 690 ميليارد ريالي، پرشي 16 پله اي داشت و رتبه خود را از 79 به 63 كاهش داد. بنا بر این گزارش، شرکت بیمه البرز طی سال های 1393 و 1394 در مجموع توانسته است در میان یکصد شرکت برتر 35 پله صعود کند و رتبه خود را از 98 به 63 برساند.

این شرکت  طی 8 ماه توانست 11هزار و 744 میلیارد ریال بیمه نامه صادر کند که بیش از 32.73 درصد نسبت به دوره مشابه در  سال 94  رشد داشته و 7.88 درصد از سهم بازار بیمه را به خود اختصاص داده است که نشان از آن  دارد که در سالهای پیش رو در  بین 100 شرکت برتر ایران باقی خواهد ماند.


منبع:سايت بيمه البرز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه البرز؛ شصت و سومین شرکت کارآ و برتر ایران و سومین شرکت در بین بیمه ای‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..