تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش10 سانتی‌متری برف در بخش چناررود چادگان

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا محمدیان  اظهار داشت: ارتفاع بارش برف در روستاهای بخش چناررود محورهای دولت آبادها و پرمه ها به 10 سانتی‌متر و در ارتفاعات به 15 سانتی‌متر می‌رسد که توسط دو دستگاه برف روب این محورها برف روبی شدند.

وی افزود: ارتفاع بارش برف در بخش مرکزی به 6 سانتی‌متر می‌رسد که با سه دستگاه کامیون محور چادگان به اصفهان و محور چادگان به داران و روستاهای بخش مرکزی شن و نمک پاشی شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چادگان گفت: بارش برف از صبح امروز در شهرستان چادگان شروع شده و هم اکنون ادامه دارد که این بارش باعث لغزندگی جاده‌های اصلی و فرعی شد.

محمدیان عنوان کرد: کلیه وسایل اکیپ‌های راهداری در محورهای شهرستان مستقر هستند تا مسیرهای برف‌گیر را کنترل و مدیریت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش10 سانتی‌متری برف در بخش چناررود چادگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..