تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات نفت ایران در ماه آینده میلادی افزایش می‎یابد

اطلاعات کشتیرانی نشان می دهد که صادرات نفت ایران در ماه فوریه امسال افزایش می‎یابد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز از توکیو، یک فرد آگاه از برنامه بارگیری نفتکش‎های ایران اعلام کرد با ارسال نخستین محموله نفت خام ایران به اندونزی پس از پایان تحریم، مجموع صادرات نفت تهران در ماه فوریه امسال افزایش خواهد یافت.

منبع یاد شده اعلام کرد مجموع صادرات نفت و میعانات گازی ایران در ماه فوریه به دو میلیون و ٢٠٠ هزار بشکه در روز می‎رسد که بیشتر از صادرات روزانه دو میلیون و ١٦٠ هزار بشکه در ماه ژانویه است.

پیش بینی می شود که در ماه فوریه صادرات نفت ایران به کشورهای آسیایی به یک میلیون و ٥٠٠ هزار بشکه در روز برسد که بالاترین حد در سه ماه اخیر است.

به گفته منبع یاد شده، در دوره یاد شده اندونزی روزانه ٣٤ هزار بشکه نفت از ایران وارد خواهد کرد.

همچنین صادرات نفت ایران به اروپا در ماه فوریه امسال به ٥٩٠ هزار بشکه در روز خواهد رسید که نسبت به ماه ژانویه کمتر است.

منبع یاد شده همچنین اعلام کرد هلند برای نخستین بار پس از تحریم، در ماه فوریه امسال روزانه ٧٠ هزار بشکه نفت از ایران وارد خواهد کرد.

در ماه فوریه، ایتالیا روزانه ١١٠ هزار بشکه و اسپانیا روزانه ٧٠ هزار بشکه نفت از ایران وارد خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات نفت ایران در ماه آینده میلادی افزایش می‎یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..