تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قالی‌بافی دامغان احیا شود/ هنر قالی‌بافی نیازمند حمایت

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زارع زاده غروب شنبه در جلسه انجمن توسعه مردمی دامغان به میزبانی سالن جلسات شهرداری، ضمن بیان اینکه رشد و توسعه دامغان باید دغدغه نخست همگان و به‌ویژه مسئولان شهرستان باشد و همه دلسوزان و مؤثران نیز پای در این عرصه بگذارند، ابراز داشت: روزی در دامغان هشت هزار نفر از بانوان در صنعت قالی‌بافی فعالیت مستقیم داشتند ولی اکنون با تأسف باید گفت این عدد به ۲۰۰ نفر رسیده و جا دارد برای احیاء این صنعت که در رفع بیکاری و اقتصاد خانواده‌ها تأثیر فراوان دارد گام اساسی برداشت.

وی افزود: دامغان دارای توانمندی و ظرفیت‌های بسیار خوبی است و زمینه رشد و توسعه را دارد و برای رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان باید از شعار و حرف خارج شد و در عمل ورود پیدا کرد و برای انجام این کار معطل دیگران نباید بود.

رئیس انجمن توسعه مردمی دامغان بابیان اینکه در سایه وحدت می‌توانیم به رشد و توسعه شهرستان کمک کنیم، گفت: با توجه به معضل بیکاری به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولان، انتظار می‌رود از سرمایه گذران باروی خوش‌استقبال کرد تا آنان نیز باانگیزه بهتری بتوانند در این شهرستان که مشکل بیکاری و اشتغال دارد سرمایه‌گذاری کنند.

زارع زاده با اشاره به حضور افراد تأثیرگذار و صاحب‌نظر، متخصص و صاحب نفوذ در انجمن توسعه مردمی دامغان اظهار داشت: جمعه هفته جاری نشست مشترک انجمن توسعه مردمی دامغان با انجمن توسعه پایدار دامغانی‌های مقیم تهران باهدف هم‌اندیشی و همفکری درزمینه کمک هرچه بهتر به رشد و توسعه دامغان به میزبانی سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قالی‌بافی دامغان احیا شود/ هنر قالی‌بافی نیازمند حمایت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..