تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 پروژه آموزشی در دهه فجر افتتاح می‌شود

ساعت: 18:01 منتشر شده در مورخ: 1395/11/09 شناسه خبر: 1019814

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین از افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی با مساحت ۷۲۲۰ مترمربع زیربنا همزمان با دهه مبارک فجر در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عسگرعلی جوانبخت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر ۱۰ پروژه با مساحت ۷۲۲۰۰ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود. 


وی افزود: در این راستا ۲۴ واحد آموزشی به مساحت ۲۹۵۰۰ مترمربع با ۶ میلیارد ریال هزینه آسفالت و همچنین ۶۵ واحد آموزشی با مساحت ۲۸ هزار مترمربع و ۲۲۰ میلیون تومان ایزوگام شده است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین خاطرنشان کرد: استاندارسازی سیستم گرمایشی ۱۰ واحد آموزشی با ارزش یک میلیارد تومان، تجهیز مدارس تحویلی در سال ۹۵ و مدارس موجود با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده است. 

وی تصریح کرد: دبیرستان خیرساز دخترانه با مساحت ۸۶۵ مترمربع و با ارزش بالغ بر یک میلیارد تومان همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه اتباع خارجی با مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون همزمان با دهه مبارک فجر در شهر اقبالیه افتتاح می‌شود. 

جوانبخت عنوان کرد: در این ایام مدرسه ۹ کلاسه شهید محمود غنچه با مساحت ۹۸۰ مترمربع و ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با همکاری و مشارکت خیرین در تهران قدیم به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی در ادامه بیان کرد: افتتاح دبیرستان خیرساز حاج محمدباقر صمدی با ۱۸۴ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در مرادآباد بوئین‌زهرا، دبیرستان ۶ کلاسه برکت جهان‌آباد بوئین زهرا با ۳۰۸ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین خاطرنشان کرد: دبیرستان ۳ کلاسه برکت عشرت‌آباد بوئین‌زهرا با ۱۷۴ مترمربع و ۴۰۰ میلیون تومان، مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه بیاضیان مهرگان با مساحت ۱۲۸۰ مترمربع و یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه دکتر علی ذاکری مهرگان با مساحت ۱۴۴۷ مترمربع زیربنا و با اعتبار یک میلیارد و پانصد هزار تومان به بهره‌برداری می‌رسند. 

این مسئول با بیان اینکه ۹۰ درصد این پروژه‌ها مشارکتی هستند، ادامه داد: در ایام دهه فجر همچنین دبستان ۶ کلاسه اردک طارم سفلی با ۵۲۱ مترمربع و ۹۲۰ میلیون تومان افتتاح ‌می‌شود. 

وی عنوان کرد: مقاوم سازی دبستان روستای الولک ناحیه یک با ۲۵۰ مترمربع و با ۳۰۰ میلیون تومان هزینه با اعتبار دولتی به بهره‌برداری می‌رسد. 

جوانبخت در پایان گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز در تاکستان مدت ۲ سال است که تشکیل شده که در این بازه زمانی ۳ میلیارد تومان جمع‌آوری شد که دو پروژه مسکن مهر تاکستان با ۴۰ درصد پیشرفت و سالن استثنایی با ۲۵۰ میلیون و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 پروژه آموزشی در دهه فجر افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..