تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرگردانی ایرانی‌ها برای ورود به آمریکا

 توماس اردبرینک،خبرنگار نیویورک تایمز در صفحه توئیتر خود به بیان برخی مشکلات اتباع ایرانی و یادوملیتی برای ورود به آمریکا پس از دستور اخیر دونالد ترامپ پرداخت.


در یکی از توییتهای وی آمده است: به من گفته‌اند که پرواز  TK9 از استانبول به مقصد لس‌آنجلس اجازه سوار شدن تمام ایرانی‌های دارای گرین کارت را داده اما مانع از سوار شدن افرادی شده است که ویزای آمریکا در اختیار داشته‌اند.

وی در یکی دیگر از توئیتهای خود نوشته است: یک مقام خطوط هوایی اعلام کرد که شرکتهای لوفتهانزا، قطر و امارات اجازه پرواز هیچ شهروندی که دارای پاسپورت ایرانی باشند و همچنین ایرانی‌هایی که گرین کارت داشته باشند را نخواهند داد.

به اعتقاد این خبرنگار  اجرای تصمیم ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به آمریکا در جمعه شب باعث تفسیر قوانین به شکلهای مختلف از سوی ماموران مرزی شده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا فرمان اجرایی‌ای را امضا کرد که بر اساس آن ورود اتباع ایرانی و 6 کشور مسلمان دیگر به آمریکا به تعلیق در می‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرگردانی ایرانی‌ها برای ورود به آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..