تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز افتتاحيه سی و پنجمين جشنواره فيلم فجر

آغاز افتتاحيه جشنواره فيلم فجر تا ساعتی ديگربه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاحيه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد در ساعت مقرر آغاز شد.
 
امسال با توجه به حجم بالای فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه و چشم‌انداز جشنواره فجر؛ مسئولان تصمیم گرفتند تا چند روز زودتر برنامه‌های جشنواره را آغاز کنند.
 
صبح امروز برنامه نمایش فیلم‌های جشنواره در دو كاخ مردمی (پردیس ملت) و کاخ رسانه‌ای (برج میلاد) منتشر شد. با این اتفاق و با برگزاری افتتاحیه جشنواره، عملا چراغ این رویداد فرهنگی روشن می‌شود و همه چشم‌ها به پرده نمایش فیلم‌ها در برج میلاد و نهایتا تصمیمات داوران جشنواره برای انتخاب برگزیدگان خیره می‌ماند.

دستور کار افتتاحیه جشنواره فجر همانند سال‌های گذشته در چند بخش تعریف می‌شود؛ سخنرانی و میزبانی مدیران جشنواره یعنی ریاست سازمان سینمایی و دبیر جشنواره،  آیین بزرگداشت سینماگران و اهدای جوایز بخش اقلام تبلیغی سینمای ایران.

دکور افتتاحیه ترکیبی از ال.‌ای.‌دی و ویدئوگرافیک و دکور است و اجرای مراسم را هم احسان کرمی بر عهده دارد.

با اين مقدمه، گزارش لحظه به لحظه مراسم افتتاحيه سی و پنجمين جشنواره فيلم فجر را در ادامه بخوانيد:

18:25 تا به اين لحظه از جمله هنرمندان حاضر در کاخ جشنواره می توان به سیروس الوند، مهتاب کرامتی، منوچهر هادی، یکتا ناصر، پوریا آذربایجانی، مهدی پاكدل، مجيد توكلی، همايون ارشادی اشاره کرد.

18:39 در حالی كه هنوز مراسم به طور رسمی آغاز نشده؛ همچنان بر حضور چهره‌های فرهنگی و هنری و البته اصحاب رسانه افزوده می شود. در ميان مسئولان فرهنگی تا به حال رضا صالحی اميری وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئيس سازمان سينمايی خود را به برج ميلاد رسانده اند.

18:45 هنرمنداني چون فريدون جيراني، هوشنگ گلمكاني، محسن كيايي، امير جعفري، ستاره اسكندري، ناصر هاشمي، مهدی صباغ‌زاده، کاوه صباغ زاده، سارا بهرامی، مهران احمدی،سعید ملکان، ماه چهره خلیلی، سارا بهرامی، و ... ديگر هنرمندان حاضر در اين مراسم هستند. مهمانان هنوز وارد سالن همايش‌هاي برج ميلاد نشده اند.

19:04 افتتاحيه سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر با پخش سرود ملي كشورمان و تلاوت آياتی از قرآن كريم در سالن همايش هاي برج ميلاد آغاز شد.

19:11 حاشيه افتتاحيه: خبرنگاران جایگاه ویژه‌ای ندارند؛ این در حالی است که عوامل فیلم ها جایگاه مشخصی برای نشستن دارند. برج ميلاد به عنوان كاخ رسانه‌ای سی و پنجمين جشنواره فيلم فجر در نظر گرفته شده است!

19:13 احسان كرمی مجری افتتاحيه جشنواره فيلم فجر، با تبريك سالروز پيروزی انقلاب اسلامی و خوشامدگويی به مهمانان، از حادثه غمبار پلاسكو ياد كرد و همچنين ياد هنرمند فقيد كشورمان كاظم افرندنيا را گرام‍ی داشت.

19:17 محمد حيدری دبير جشنواره فيلم فجر با حضور در مراسم افتتاحيه اين رويداد فرهنگی ضمن خير مقدم به مهمانان و هنرمندان گفت: سال نوی سینمای ایران مبارک. امیدوارم امسال سال پر رونقی برای سينمای كشورمان باشد.

ادامه دارد/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز افتتاحيه سی و پنجمين جشنواره فيلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..