تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد درخواست تجدید نظر باشگاه استقلال از سوی فیفا

تیم فوتبال استقلال تهران امیدوار بود بعد از فرجام خواهی فیفا محرومیت از نقل و انتقالات این تیم را لغو کند اما این اتفاق رخ نداد و حکم فیفا به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،با توجه به اینکه استقلالی ها نامه ای را برای دادگاه تجدید نظر فیفا ارسال کرده بودند اما فدراسیون جهانی فوتبال، درخواست تجدید نظر باشگاه استقلال در مورد محرومیت از نقل و انتقالات را رد کرده است.

 با تصمیم کمیته حل اختلاف فیفا، اعتراض باشگاه استقلال به حکم محرومیت این باشگاه از خرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی رد شد تا محرومیت آن ها همچنان پا بر جا باقی بماند.طبق اعلام فیفا پنجره نقل و انتقالات روی استقلال بسته شده و آنها قادر به جذب بازیکن نیستند.

نامه فیفا در مورد عدم پذیرش اعتراض باشگاه استقلال به رای صادر شده به دست استقلالی ها رسیده و به نوعی آبی پوشان نمی توانند در این فصل بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنند .

حالا استقلالی ها امیدوارند که با استفاده از قانون جذب سه بازیکن آزاد در طول فصل و پس از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند که البته این قانون نیز بعید است که شامل حال آنها شود زیرا آبی ها به طور کامل از فعالیت در نقل و انتقالات محرومند و تا مادامی که حکم فیفا پا برجا باشد، این تیم هیچ ورودی نخواهد داشت.با این وجود مسئولان استقلال به دنبال این هستند تا راه کاری را برای جذب تیموریان و جپاروف پیدا کنند .در صورتی که باشگاه استقلال از جذب بازیکنان آزاد هم منع باشد این تیم باید در سال آینده نسبت به جذب بازیکنان مورد نیاز اقدام کند.

با تمام این تفاسیر مدیران باشگاه استقلال درصدد هستند تا با ارائه نامه جدید به دادگاه عالی تجدید نظر فیفا به نوعی رای را برگردانند البته این طور که پیداست این کار امکان پذیر نخواهد بود .در حال حاضر استقلالی ها به دنبال این هستند از طریق فدراسیون فوتبال و وکلای باشگاه این محرومیت را رفع کنند.

با توجه به محرومیت احتمال دارد نام  تیموریان و جپاروف نیز در فهرست اولیه استقلال برای حضور در مسابقات آسیایی قرار نگیرد و در صورت صعود استقلال نام این 2 بازیکن در لیست بعدی گنجانده شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد درخواست تجدید نظر باشگاه استقلال از سوی فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..