تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبار 80 میلیون دلاری برای فعالیت‌های سازمان نهضت سوادآموزی

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از اعتبار سالانه 80 میلیون دلاری برای انجام فعالیت های سوادآموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در مراسم دیدار با «ویل پارکس» نماینده یونیسف در ایران که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: 200 هزار نفر در برنامه های مکمل سواد آموزی مانند مسابقات انشانویسی و کتابخوانی شرکت کرده اند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به میزان اعتبار هزینه شده برای انجام فعالیت های سواد آموزی اشاره داشته و افزود: اعتبار سالانه سازمان نهضت سواد آموزی 80 میلیون دلار است که از سوی دولت تامین شده و سازمان تاکنون با 72 میلیون دلار اعتبار توانسته به عملکرد مذکور دست یابد.

وی با بیان اینکه گام اول سواد آموزی، فراگیری مهارت خواندن و نوشتن است، عنوان کرد: رویکرد اصلی فعالیت های سواد آموزی، آموزش مهارت‌های بهتر زیستن و آموزش نحوه یادگرفتن به فراگیران است.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به رویکردهای حاکم بر فعالیتها و خدمات سواد آموزی اشاره و اظهار کرد: این سازمان تمامی تلاش خود را برای انعطاف حداکثری در برنامه، مشارکت حداکثری جامعه و سودمندی و کیفیت حداکثری در برنامه های خود به کار گرفته است.

باقرزاده با اشاره به گروه های هدف و تنوع موجود در مخاطبان گفت: سازمان نهضت سواد آموزی مسئولیت شناسایی و جذب و آموزش افراد بی سواد و بازمانده از تحصیل، گروه سنی 49-10 ساله را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر این که گروه سنی 49-10 ساله از تنوع زیادی برخوردار است، بیان کرد: کودکان کار و خیابان، کودکان بازمانده از تحصیل دارای کبر سنی،کودکان بدون شناسنامه، اتباع خارجی مجاز و غیر مجاز، معلولان و افراد با نیاز های ویژه و دختران روستایی و عشایر ، گروه سنی 19-10 ساله را تشکیل می دهند.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به اهمیت مراکز یادگیری محلی برای متمرکز شدن فعالیت های آموزش سواد در محلات و توسعه مشارکت بومی اشاره کرد و گفت:  اکنون سازمان در حال احیا و راه اندازی مراکز یادگیری محلی با رویکرد های نوین است و تاکنون 270 مرکز یادگیری محلی راه اندازی شده و امید است تعداد آن به 2500 مرکز یادگیری محلی توسعه یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبار 80 میلیون دلاری برای فعالیت‌های سازمان نهضت سوادآموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..