تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای دیوار جنجالی به کجا ختم می شود؟+فیلم

در این گزارش از اتفاق دیگری که در راستای ساخت دیوار مکزیک در راه است آگاه می شوید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از خبرگزاری آلمان؛ماجرا به اینجا که بخشی از مرز آمریکا و مکزیک حصارکشی شده ختم نمی شود و صحبتهایی مبنی بر ساخت یک دیوار بتنی بین این دو کشور به گوش می رسد. ساخت چنین دیواری میلیاردها دلار هزینه خواهد داشت و پیش از این «انریکه پنیا نیتو» گفته بود که مکزیک هیچ هزینه ای برای ساخت این دیوار نخواهد داد.ترامپ هم در جواب گفته بود که تمام هزینه  را از مکزیک خواهد گرفت. رئیس جمهور وقت مکزیک گفت:من واقعا متاسفم و شدیدا با ادامه ساخت این دیوار مخالف هستم.وی همچنین خاطر نشان کرد که این دیوار برای سال ها بین ما جدایی خواهد انداخت. آمریکا و مکزیک حدود 3200کیلومتر مرز مشترک دارند.

بسیاری از مکزیکی ها با ساخت چنین دیواری در مرزهای شمال کشور خود مخالف هستند.

قصه دیوار جنجالی سر دراز دارد+فیلم////درحال تکمیل

منطقه مرزی میان آمریکا و مکزیک

قصه این دیوار جنجالی سر دراز دارد+فیلم قصه این دیوار جنجالی سر دراز دارد+فیلم

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای دیوار جنجالی به کجا ختم می شود؟+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..