تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار فرمانده گردان زنان داعش با میلیون‌ها دلار از موصل

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی در استان نینوی عراق، از فرار فرمانده داعشی گردان زنان «الخنساء» به همراه معاونانش از موصل خبر داد.

بنا بر اعلام شبکه السومریه، به همراه این فرمانده زن داعشی میلیون‌ها دلار پول بود و آن‌ها سعی دارند به سمت مرز سوریه بگریزند و تروریست‌های داعش برای دستگیری او و همراهانش اعلام آماده‌باش داده‌اند.

این منبع امنیتی افزود: فرمانده گردان «الخنساء» با چهار زن عربی و یک تاجیکی به سمت منطقه «البعجاج» در غرب نینوی گریخته‌اند.

این فرمانده فراری مسئولیت جذب زنان و آموزش آن‌ها و آماده کردنشان برای حملات انتحاری رابر عهده داشت.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/QVD30X



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار فرمانده گردان زنان داعش با میلیون‌ها دلار از موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..