تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش هنرمندان از پرویز پرستویی تا امین حیایی به درگذشت کاظم افرندنیا/ عکس

واکنش هنرمندان از پرویز پرستویی تا امین حیایی به درگذشت کاظم افرندنیا/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاظم افرندنیا که سابقه پنج دهه حضور در سینما و تلویزیون را داشت، هفته گذشته به دلیل خون‌ریزی مغزی راهی بیمارستان شد و صبح روز شنبه (9 بهمن) در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.

مجموعه «معمای شاه» جدیدترین کار این هنرمند پیشکسوت در تلویزیون بود.

هنرمندان عرصه سینما و تئاتر هم در صفحات اینستاگرام خود نسبت به درگذشت این هنرمند واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از این پست‌ها را می‌خوانید:

پرویز پرستویی با انتشار عکسی از کاظم افرندنیا نوشت: «امروز با خبر شدم کاظم افرندنیا، به علت سکته مغزی دار فانی را وداع گفت. کاظم افرندنیا را از قبل انقلاب می‌شناسم، از کاخ‌های جوانان. او یکی از بازیگران خوب تئاتر، سینما و تلویزیون بود که متاسفانه در دهه‌های اخیر مورد بی‌مهری قرارگرفت. او تئاترها وفیلم‌های زیادی بازی کرد، مثل فیلم سینمایی «سفیر» که فوق‌العاده بود. خداوند به خانواده محترمش صبر دهد. روحش شاد و یادش گرامی.»

پژمان بازغی هم با انتشار عکسی از این هنرمند به نوشتن یک جمله بسنده کرد: «روحشان شاد.»

رضا شفیعی جم هم به انتشار عکسی از این بازیگر اکتفا کرد.

هومن برق نورد هم دراین باره نوشت: «کاظم افرندنیا درگذشت بازیگر «معمای شاه» که به دلیل سکته‌ مغزی در آی‌سی‌یو بستری شده بود. روحش شاد.»

عباس غزالی هم درخصوص درگذشت این هنرمند اینگونه نوشت: «سال‌ها پيش افتخار همكاری با آقا كاظم افرندنيا را داشتم، از بازيگران كاربلد تئاتر و تلويزيون و سينمای ما بودند. روحشون شاد.»

فرهاد آییش هم دراین باره نوشت: «در گذشت مردى از جنس هنر و پيشكسوت سينماى و تلوزيون ايران آقاى كاظم افرندنيا،
روحت شاد و يادت گرامى.»

امین حیایی هم دراین باره نوشت: «پيشكسوت سينما و تلويزيون آقاى كاظم افرندنيا كه من افتخار همكارى در فيلم سينمايى «گارد ويژه» و سريال «كلاه پهلوى» را داشتم درگذشت. تسليت به جامعه هنرى و خانواده محترمشان. روحش شاد.»


57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش هنرمندان از پرویز پرستویی تا امین حیایی به درگذشت کاظم افرندنیا/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..