تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احراز هویت تعدادی از جانباختگان حادثه پلاسکو + اسامی

قادی‌پاشا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تا ساعاتی دیگر هویت تعدادی دیگر از جانباختگان حادثه پلاسکو مشخص می‌شود.

مسعود قادی‌پاشا مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران در گفتگو باخبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با احراز هویت جانباختگان ساختمان پلاسکو اظهار داشت: هویت 4 آتش نشان دیگر حادثه ساختمان پلاسکو تعیین شد و تعداد پیکرهایی که هویت‌شان شناسایی شده به 10 نفر رسیده است و تا ساعاتی دیگر هویت چند نفر دیگر از این جانباختگان مشخص و اعلام می‌شود.

وی در رابطه با زمان قطعی احراز هویت تمام جانباختگان این حادثه گفت: هنوز معلوم نیست کار احراز هویت جانباختگان کی تمام شود، اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در کمترین زمان هویت جانباختگان مشخص شود.

قادی پاشا، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران افزود: اسامی پیکرهای جدید شناسایی شده به این شرح است: علی مستوفی، حسین حسین‌زاده، محمد آقایی قادرلو، حسین سلطانی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احراز هویت تعدادی از جانباختگان حادثه پلاسکو + اسامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..