تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتیران‎هندی چهار کشتی خود را فروخت

کشتیران‎هندی چهار کشتی خود را فروخت

رکنااقتصادی: این کشتی‎ها همگی در سال‎های 2008 و 2010 میلادی ساخته شده‎اند.هر یک از این کشتی‎ها ظرفیتی برابر با 105 هزار و 800 DWT دارند و توسط شرکت کشتی‎سازی صنایع سنگین هیوندای کره جنوبی ساخته شده اند.
سه کشتی قدیمی‎تر از این مجموع هر یک با قیمت 22.5 میلیوندلار و یک فروند کشتی جوان‎تر با قیمت 26.5 میلیون دلار به فروش رفت.
اطلاعات موسسه VesselsValue نشان می‎دهد که این کشتی‎ها تقریبا با قیمتی بالاتر از قیمت کنونی نفتکش‎های مشابه در بازار به فروش رفته‎اند. قیمت نفتکش‎های مشابه ساخت سال 2008 هم اکنون در حدود 22.5 میلیون دلار و نفتکش ساخت 2010 در حدود 24.8 میلیون دلار است.
شرکت یونانی Enterprises Shipping and Trading 22 فروند کشتی فله‎بر و 17 فروند کشتی نفتکش در ناوگان خود دارد و قرار است چهار کشتی نفتکش جدید نیز به این ناوگان افزوده شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتیران‎هندی چهار کشتی خود را فروخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..