تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدا و سیما جایگاه ارزشمندی در بین مردم دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاظمی باباحیدری ظهر شنبه در همایش تجلیل از برترین های تولیدات استانی صدا و سیما با اشاره به اینکه صدا و سیما جایگاه ارزشمندی در بین مردم دارد، اظهار داشت: با وجود اینکه دشمن تلاش های بسیاری برای تخریب جایگاه صدا و سیما انجام داده است اما نتوانسته جایگاه این سازمان را در بین مردم تخریب کند.

وی عنوان کرد: صدا و سیمای کشور با داشتن شبکه های مختلف در بخش های تلویزیون و صدا توانسته گام های بلندی در مسیر اطلاع رسانی و تولید برنامه های مختلف بر دارد.

وی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های توانمند کشور است که باید ظرفیت های و پتانسیل های این استان توسط رسانه ها معرفی شود.

نماینده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صدا و سیما در مسیر معرفی بیشتر این استان گام بردارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدا و سیما جایگاه ارزشمندی در بین مردم دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..