تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱۴ پروژه محتوایی و فنی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۱۴ پروژه محتوایی و فنی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ظهر شنبه طی مراسمی با حضور عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

رئیس صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به افتتاح ۱۱۴ پروژه محتوایی و فنی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های مختلف فناوری اطلاعات، ارتباطات ماهواره ای، بخش خبر، تولید مستند و... است.

مهرداد عظیمی عنوان کرد: رونمای از ۳۵ مستند رادیویی از مهمترین پروژه ها در بخش صدا است.

وی تاکید کرد: شش مستند تلویزیونی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی نیز از مهمترین پروژه های افتتاح شده در بخش تلویزیون است.

رئیس صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: افتتاح شش پروژه در بخش فناوری اطلاعات نیز از مهمترین پروژه های افتتاح شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری یکی از مراکز توانمند صدا و سیما در کشور است، عنوان کرد: با توسعه ظرفیت های و بخش های فنی این مرکز زمینه برای بهره گیری بهتر در این مرکز فراهم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱۴ پروژه محتوایی و فنی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..