تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگوني پژو 405 يك كشته و سه مجروح برجاي گذاشت

واژگوني يک دستگاه پژو 405 در شهرستان نيشابور يك كشته و سه نفر مجروح برجاي گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور
گفت: دیروز با اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110مبني بر يك مورد واژگوني خودرو در محدوده جاده باغرود بلافاصله مأموران پليس راه به همراه ماموران كلانتري 12 جمهوري به محل سانحه اعزام شدند.
سرهنگ حسين بيات مختاري  افزود : در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد يک دستگاه سواري پژو405 با چهار سرنشين خانم از جاده منحرف و واژگون شده است.
سرهنگ مختاري تصريح کرد: در اين سانحه،يكي از سرنشينان خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده و دو سرنشين ديگر آن نيز مجروح و با کمک نيروهاي امدادي به مراکز درماني منتقل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور اظهار داشت: کارشناس پليس راه علت حادثه را سرعت بالا و ناتواني در کنترل وسيله نقليه اعلام کرد.
او از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگي كنند تا شاهد وقوع اين گونه حوادث تلخ جاده اي نباشيم.
انتهای پیام// ر ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگوني پژو 405 يك كشته و سه مجروح برجاي گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..