تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتخاذ تمهیدات ویژه برای مقابله با مشکلات ترافیکی ناشی از بارش برف در تبریز

ساعت: 17:24 منتشر شده در مورخ: 1395/11/09 شناسه خبر: 1019565

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز وعده داد:

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز، از اتخاذ تمهیدات ویژه برای مقابله با اثرات و مشکلات ترافیکی ناشی از بارش برف خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، علی مدبر با اعلام این خبر افزود: همزمان با آغاز بارش برف در تبریز و احتمال بروز برخی نابسامانی ها در معابر سطح شهر که موجب ایجاد اختلال در تردد شهروندان می شود، معاونت خدمات شهری با بسیج کلیه نیروها و امکانات خود، برای رفع این مشکلات آماده شده است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز، همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای معاونت خدمات شهری و سازمان ها و واحدهای ذیربط، در حال آماده باش به سر می برند تا در صورت نیازدر سطح شهر حاضر شده و مسیرهای عبوری شهروندان را برف روبی و یخ زدایی نمایند.

وی ادامه داد: در عین حال، شهروندان عزیز هم میتوانند با اعمال پاره ای از راهکارها، از جمله استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی وانجام معاینه فنی خودروهای خود، در راستای کاهش استفاده از نمک و در نتیجه تخریب فضاهای سبز و آسفالت شهری، با شهرداری همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتخاذ تمهیدات ویژه برای مقابله با مشکلات ترافیکی ناشی از بارش برف در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..