تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت میلیاردی رئیس سابق یک نهاد دولتی گیلان به دلیل کم فروشی و گرانفروشی

ساعت: 16:20 منتشر شده در مورخ: 1395/11/09 شناسه خبر: 1019860

یک مقام سابق دولتی در استان گیلان که هم اکنون دارای مسئولیت کشوری است به اتهام کم فروشی محکوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، یک مقام سابق دولتی در استان گیلان که هم اکنون دارای مسئولیت کشوری است به اتهام کم فروشی محکوم شد.

این مقام سابق دولتی در استان گیلان با نظر کارشناسان دادگستری، مرتکب جرائم کم فروش و گرانفروشی در ارائه کالا شده است و بر این اساس، مطابق ماده ۱۸ قانون تعزیرات حکومتی مصوب سال ۱۳۶۷ به اخذ درآمد حاصل از تخلفات و واریز آن به حساب خزانه محکوم شده است.

همچنین این مسئول سابق استانی و فعلی کشور، وفق ماده ۵۴ قانون تعزیرات حکومتی به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون و ۵۰۲ هزار ریال در حق شاکی محکوم شده است.

حکم این مقام مسئول هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت میلیاردی رئیس سابق یک نهاد دولتی گیلان به دلیل کم فروشی و گرانفروشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..