تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۲ متهم از ۳ متهم فراری کانون اصلاح و تربیت زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ازدستگیری ۲ متهم از ۳ متهم فراری کانون اصلاح و تربیت زاهدان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی اظهار داشت: ماموران آگاهی نیروی انتظامی 3 روز پیش در پی اقدامات اطلاعاتی از محل اختفای یکی از 3 فرد فراری کانون اصلاح و تربیت زاهدان در شهرستان‌ چابهار مطلع شدند و بلافاصله در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی افزود: همچنین مأموران ما در پی بازجویی‌های به‌عمل آمده از متهم اول، شب گذشته دومین متهم فراری را در شهرستان خاش دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تلاش مأموران آگاهی با توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده از دو متهم اول، در حال تلاش برای دستگیری سومین متهم هستند که بلافاصله پس از دستگیری از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

این 3 متهم 12 آذرماه، با زخمی‌کردن یک سرباز و درگیری با افسر نگهبان کانون اصلاح و تربیت زاهدان از این مجموعه فرار کرده بودند.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۲ متهم از ۳ متهم فراری کانون اصلاح و تربیت زاهدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..