تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل مجمع خیرین ازدواج در استان البرز

معاون فرهنگی و امور جوانان استان البرز از اعزام اردوهای جهادی به استان البرز و کهگیلویه و بویراحمد به منظور ارتقای کیفی و کمی زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی خبرداد.

به گزارش شمانیوز:قدرت الله شمیرانی اظهار کرد: مبلغی از جانب اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان برای پنج روستا و مبلغی نیز ازسوی دهداری روستاها اختصاص داده شده است. همچنین نیروی کار توسط سازمان‌های مردم نهاد تامین می‌شود و این افراد قراراست به انجام فعالیت هایی چون تجهیز کتابخانه‌ها، برگزاری مسابقات بومی و محلی،‌نشست با جوانان روستایی و خدمات دهی در روستاها بپردازند.

وی ادامه داد: همچنین قصد داریم امسال افرادی را تحت قالب اردوی جهادی به روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام کنیم تا به انجام اقداماتی مانند ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها، مساجد و همچنین آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی برای مردم بپردازند.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان البرز از برنامه‌هایی که قرار است در بهمن ماه و مصادف با دهه فجر در استان البرز انجام شود خبرداد و گفت: به مناسبت دهه فجر بیش از 300 برنامه فرهنگی و ورزشی از قبیل مسابقات ورزشی، کارگاه‌های اخلاق در ورزش، کارگاه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، آموزش حقوق شهروندی و کارگاه‌های مدیریت فضای مجازی در استان توسط سازمان‌های مردم نهاد و هیات‌های ورزشی اجرا می شود.

شمیرانی در پایان اظهارکرد: مجمع خیرین ازدواج به طور رسمی با حضور دبیر مجمع خیرین وزارت ورزش و جوانان برگزار و آغاز به کار کرد که قرار شد در این مجمع یکی از خیرین استان به صورت رایگان همه زوج هایی را که توانایی مالی ندارند به مشهد مقدس اعزام کند.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل مجمع خیرین ازدواج در استان البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..