تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتظارها از بازگشایی سهام بانک تجارت

یک کارشناس بازار سهام درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پس از بازگشایی بانک نماد بانک ملت درهفته گذشته، فعالان بازار سرمایه ایران منتظر بازگشایی نمادهای بانک صادرات(وبصادر) و بانک تجارت( وتجارت) هستند این درحالی است که بازگشایی این دونماد می تواند شوک دیگری را در هفته جاری به بورس وارد کند.

از پیش‌بینی‌ها و نظرات کارشناسان اینگونه به نظر می رسد که به احتمال زیاد نماد دو بانک تجارت و صادرات نیز در روز اول بازگشایی با افت در قیمت مواجه شوند، مگر اینکه از این دو نماد حمایت‌هایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر نقدشوندگی با مشکلاتی روبه روست و وضعیت بانک‌ها به یک بحران تبدیل شده است، تصریح کرد: همانطور که می دانید بانک ملت با ریزش 40 درصدی بازگشایی شد، این درحالی است که امکان بروز زیان سنگین در بانک صادرات دیده می شود که باعث شده زیرساخت بازار را رقم بزند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتظارها از بازگشایی سهام بانک تجارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..