تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش تعرفه واردات برنج، تنظیم بازار را به همراه دارد؟

در جلسه اخیر هیأت دولت مصوب شد تا تعرفه واردات هشت ردیف کالای اساسی کاهش یابد که براساس مصوبه جدید تعرفه برنج سفید به 26 درصد کاهش و مابه اتفاوت 500 تومانی حذف شد.

روز/کاهش تعرفه واردات برنج تنظیم بازار را به همراه دارد؟

براین اساس بسیاری از کارشناسان بخش معتقدند که این امر افزایش واردات برنج بیش از نیاز داخل و ذخیره سازی آن در انبارها را به همراه دارد در حالیکه اظهارات رئیس انجمن واردکنندگان این امر را تایید نمی کند.

وی در پاسخ به این سوال که رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس معتقد است کاهش تعرفه واردات برنج منجر به تکرار داستان سال های اخیر و واردات بیش از حد نیاز داخل خواهد شد، افزود: بازار تابع عرضه و تقاضا است، از این رو برای واردکنندگان برنج واردات بیش از حد منفعتی ندارد.

به حق تصریح کرد: در دولت قبلی واردات بیش از حد معادل 600 هزار تن توسط بازرگانی دولتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش تعرفه واردات برنج، تنظیم بازار را به همراه دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..