تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت قطارهای رجا به متولدین دهه فجر تخفیف می دهد

شرکت قطارهای رجا به متولدین دهه فجر تخفیف می دهد

رکنااقتصادی: در آستانه آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، و برای دومین سال، طرح تسهیلات سفر رجا با عنوان «رهپویان فجر» برای متولدین دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.
سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: شرکت حمل و نقل ریلی رجا بزرگترین متولی خدمات مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه‌ خدمات نوین به مسافران ، در بازه حرکت قطارهای 9 تا 22 بهمن تسهیلات سفر را برای هموطنان عزیز با عنوان رهپویان فجر ارائه می کند.
محسن یاوری گفت: در این طرح، 30 درصد تخفیف برای متولدین 12 تا 22 بهمن ماه 1357 ، و 20 درصد تخفیف به متولدین 12 الی 22 بهمن ماه سال های پس از 1357 که قصد سفر در بازه حرکتی 9 الی 22 بهمن ماه دارند، ارائه می‌شود.
یاوری اعلام کرد: تخفیف بدون هیچ گونه مراحل اداری، در تمامی قطارهای شرکت رجا و با خرید از همه روش های فروش بلیت به متقاضیان تعلق می گیرد.
علاقه‌مندان به بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند به مراکز فروش سراسر کشور و سایت اینترنتی RAJA.IR مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه ارائه درخواست با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن های 1539 ( از تهران) و 55651415-021 از شهرستان‌ها تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت قطارهای رجا به متولدین دهه فجر تخفیف می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..