تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد اقتصادی آمریکا به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید

در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۶؛

رشد اقتصادی آمریکا به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید

وزارت بازرگانی آمریکا در گزارشی اعلام کرد، رشد تولید ناخالص داخلی این کشور در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۵، به کمترین رقم از سال ۲۰۱۱ میلادی به بعد رسیده است.

 به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز به نقل از پایگاه خبری «نیوزمکس»، وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد،  رشد اقتصادی این کشور در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی، با کاهش جدی روبرو شده و به کمترین رقم از سال ۲۰۱۱ میلادی به بعد رسیده است.  

همچینن برآوردهای اولیه از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده بین ماه های سپتامبر تا دسامبر، نشان از رشد ۱.۹ درصدی دارد که این رقم برای سه ماه سوم این کشور، ۳.۵ درصد ثبت شده است.  

این در حالی است که رشد اقتصادی آمریکا در طی سال ۲۰۱۶ میلادی، ۱.۶ درصد گزارش شده که نسبت به سال گذشته، کاملا از کاهش رشد قابل توجهی برخوردار است.

بر همین اساس، صادرات ایالات متحده در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی، با ۴.۳ درصد کاهش روبرو شده؛ در حالیکه واردات این کشور ۸ درصد افزایش یافته است.  

به گفته تحلیل گران اقتصادی، میزان افزایش واردات و نیز کاهش صادرات آمریکا موجب روند نزولی رشد اقتصادی این کشور در سه ماه چهارم سال گذشته میلادی بوده و این روند موجب شد که هزینه های فدرال آمریکا هم ۱.۲ درصد کاهش پیدا کند.  

مهر

110

این اخبار را از دست ندهید:

سهم پلاسکو از تامین پوشاک ایران چقدر بود؟

کدامیک بهتر است: کارواش دستی یا اتوماتیک؟

اگر می‌خواهید درآمد زیادی کسب کنید و آقا و رییس خودتان باشید بخوانید!

با این ۵ راه عالی و بی نظیر سریع پولدار شوید

مرفه‌نشینان پایتخت درماه چقدر اجاره می دهند +جدول

قیمت خودروهای سانگ‌یانگ در بازار

سهم هر ایرانی از نقدینگی کشور چقدر است؟+جدول

رونمایی از خودروهای جدید با شرایط فروش ویژه

اگر برای خرید این7 چیز هزینه می کنید هرگز پولدار نمی شوید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد اقتصادی آمریکا به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..