تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرماندار بندرانزلی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، میرشمس مومنی‌زاده ظهر امروز در مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی به‌ عنوان فرماندار شهرستان بندرانزلی معرفی شد.

وی که تا چند روز پیش به‌عنوان فرماندار شهرستان فومن در حال فعالیت بود سابقه شهرداری در املش و صومعه‌سرا، بخشداری صومعه‌سرا، معاونت فرمانداری صومعه‌سرا، معاونت فرمانداری رضوانشهر و ریاست کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان را در پرونده کاری خود دارد.

مومنی‌زاده علاوه بر مدیریت سیاسی سابقه فعالیت رسانه‌ای و مطبوعاتی را نیز در کارنامه کاری خود دارد و صاحب امتیاز  و مدیرمسئول هفته نامه سداد است که بخشی از مطالب این هفته نامه در قالب کتابی با عنوان "فردایی بهتر" به چاپ رسیده است.

عبدالصمد صفرنژاد که تا پیش از این فرماندار بندرانزلی بود اواخر سال 93 جایگزین قاسم روحانی‌فر در این شهرستان شد و وضعیت مسئولیتی وی برای دوره پس از فرمانداری هنوز نامعلوم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته فرمانداران شهرهای تالش، رشت، صومعه‌سرا و فومن تغییر کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرماندار بندرانزلی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..