تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت احترام‌برانگیز رحمتی در روز تولد پورحیدری

رحمتی روز بازی با پیکان تولد منصور پورحیدری را به خاطر داشت و برای زنده نگه داشتن نام او، در آغاز بازی پیراهنی را پوشید که نقشی از چهره منصور پورحیدری را روی آن می‌دیدیم.

از روزی که پدر استقلال به آسمان پر کشید و فارغ از همه دردها در خانه تازه‌اش آرام گرفت، هنوز حتی سه ماه هم نگذشته اما ما آنقدر فراموشکار و قدرنشناس بودیم که حتی روز تولد او را از یاد بردیم و باز هم تنهایش گذاشتیم؛ هم منصورخان و هم خانواده‌ داغدارش را. صبح پنج‌شنبه و همزمان با هفتاد و یکمین سالروز تولد او، خانواده‌اش بی هیچ همراهی مزارش را گلباران کردند.

مهدی رحمتی اما روز بازی با پیکان تولد منصور پورحیدری را به خاطر داشت و برای زنده نگه داشتن نام او، در آغاز بازی پیراهنی را پوشید که نقشی از چهره منصور پورحیدری را روی آن می‌دیدیم. کاپیتان استقلال خوب می‌داند که منصور پورحیدری برای باشگاه استقلال چه نقش تأثیرگذاری داشته. پورحیدری همیشه در یادها زنده می‌ماند.

مهدی رحمتی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت احترام‌برانگیز رحمتی در روز تولد پورحیدری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..