تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 7 تبعه پاکستانی در مرز پلدشت/ 12 قبصه اسلحه شکاری و جنگی غیرمجاز کشف شد

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1395/11/09 شناسه خبر: 1019406

فرمانده هنگ مرزی پلدشت ضمن تشریح گوشه ای از اقدامات مرزبانان در 1 ماه اخیر، از دستگیری اتباع پاکستانی و کشف اسلحه غیر مجاز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ دوم شیرزاد حاجی زاده در گفتگو با آراز سسی در خصوص گوشه ای از اقدامات 1ماه اخیر هنگ مرزی پلدشت گفت: اجازه کوچکترین حرکتی را به قاچاقچیان و عوامل بر هم زننده امنیت مرزها نمی دهیم.

فرمانده هنگ مرزی پلدشت در راستای برخورد با صیادان غیرمجاز افزود: طی ماه اخیر 12 نفر از صیادان غیر مجاز در رودخانه سد ارس پلدشت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.


وی تصریح کرد: 15 حلقه تیوب، 63 رشته تور ماهیگیری، 23 قطعه ماهی و 5 دستگاه خودرو در این زمینه توقیف شد.


سرهنگ دوم حاجی زاده در خصوص برخورد با شکارچیان غیرمجاز گفت: مرزبانان پلدشت 11 شکارچی غیرمجاز را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.


به گفته وی در این زمینه 11 قبضه اسلحه شکاری توقیف شد.


فرمانده هنگ مرزی پلدشت در راستای برخورد با قاچاق انسان افزود: طی اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران هنگ مرزی پلدشت 7 نفر تبعه پاکستانی که قصد خروج از مرز را داشتند بازداشت شدند.


سرهنگ دوم حاجی زاده در خصوص کشف کالای قاچاق و مشروبات الکلی گفت: کشف لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 10 ریال، کشف مشروبات الکلی و  آدامش قاچاق به تعداد 41 هزار عدد گوشه ای از این کشفیات است.


فرمانده هنگ مرزی پلدشت با اشاره به امنیت نداشتن سارقان در این منطقه افزود: باند سارقان خودرو در کمتر از 24 ساعت شناسایی و بازداشت شد.


وی تصریح کرد: در این عملیات 2 نفر بازداشت و تحویل مراجع قضایی شد.


به گفته وی سارق احشام نیز در روستای مرادلو توسط مرزبانان شناسایی و بازداشت شد.


سرهنگ دوم حاجی زاده فرمانده هنگ مرزی پلدشت افزود: یک قبضه اسلحه کلت کمری در محور پلدشت به مرگنلر کشف شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 7 تبعه پاکستانی در مرز پلدشت/ 12 قبصه اسلحه شکاری و جنگی غیرمجاز کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..